– ANUNȚ selecţie pentru TREI membrii în Consiliul de Administraţie al S.C. SERVICII URBANE STAŢIUNEA AZUGA S.R.L.

A N U N Ţ

            PRIMĂRIA ORAŞULUI AZUGA, în calitate de autoritate publică tutelară locală, anunţă începerea procesului de recrutare şi selecţie pentru TREI membrii în Consiliul de Administraţie al S.C. SERVICII URBANE STAŢIUNEA AZUGA S.R.L., respectiv un administrator executiv- director general  și doi administratori neexecutivi potrivit prevederilor OUG 109/2011, pentru un mandat de 4 ani.

Etapele de desfăşurare a procesului de recrutare şi selecţie sunt:

– Evaluarea prealabilă dosarelor de candidatură care alcătuiesc lista lungă.

– Evaluarea finală a candidaţilor selectaţi în lista scurtă. Interviul.

Condiţiile generale ale procesului de selecţie prealabilă sunt:

– Fiecare membru al consiliului de administrație trebuie să aibă studii superioare finalizate cel puțin cu diploma de licență și experiență în domeniul sțiintelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al  întreprinderii publice S.U.S.A. de minimum 7 ani.       

-În consiliul de administraţie SUSA nu poate fi mai mult de un membru din rândul funcţionarilor publici sau al altor categorii de personal din cadrul autorităţii publice tutelare ori din cadrul altor autorităţi sau instituţii publice (art. 28 alin. 4 și alin. 6 indice 1 din OUG 109/2011). În mod obligatoriu, în selecţia candidaţilor se va avea în vedere evitarea situaţiilor de conflict de interese sau incompatibilităţi.

                  Durata mandatului membrilor consiliului de administrație este stabilită prin actul de înființare și nu poate depăși 4 ani.                 

Membrii consiliului de administrație nu pot cumula calitatea de membru cu cea de salariat al întreprinderii publice. În cazul în care administratorii au fost desemnați dintre salariații întreprinderii publice, contractul individual de muncă este suspendat pe perioada mandatului.

              Profilul consiliului. Conditiile minime obligatorii care vor fi îndeplinite de membrii Consiliului sunt urmatoarele:

  1. Cerinţe generale:

1.1.-Studii superioare în domeniul științelor economice/juridice/inginerești/sociale, atestate prin diplomă de licenţă.

1.2.- Vechime: a. – minim 7 ani şi experienţă în domeniile respective de cel puţin 7 ani.

b.-experienţă în funcţii de conducere/coordonare, dobândită în unităţi administrativ teritoriale/autorităţi, structuri asociate acestora sau societăţi.

1.3. – Cunoştinţe economice/juridice/inginerești şi/sau financiare în domeniul specific activităţii societăţii.

1.4. – Cunoaşterea legislaţiei specifice.

1.5. – Stare de sănătate corespunzătoare exercitării funcţiei de administrator pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale.

1.6. – Starea de incompatibilitate şi conflictul de interese, art. 88 din Legea nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice, a funcţiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupţiei- declaraţie pe propria răspundere.

1.7. – Cazier judiciar.

  1. 2. Competenţe:

– Competenţe de management, etică şi integritate, gândire strategică, planificare, organizare şi capacitatea de a lua decizii.

– Capacitate de analiză şi abilităţi comunicaţionale.

  1.   Trăsături:
                                – reputație personală și profesională;
    – integritate;
    – independență;
    –  expunere politică.
  2.   Alte criterii:
    a) rezultate economico-financiare ale întreprinderii în care candidatul și-a exercitat    mandatul de administrator sau de director, după caz.
  3. Cerinţe opționale, comune:

                            – Mandate de administrator/director al unei întreprinderi publice sau private deținute anterior;

– Cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională constituie un avantaj

– Cunoştinţe în domeniul de activitate al societăţii constituie un avantaj

Selecţia se realizează cu respectarea principiilor nediscriminării, tratamentului egal şi transparenţei;

Candidaţii care vor fi selectaţi pentru a fi înscrişi pe lista scurtă vor fi ulterior înştiinţaţi să depună o declaraţie de intenţie realizată conform scrisorii de aşteptări.

Criteriile de evaluare / selecţie finală a candidaţilor – INTERVIU:

  1. Dosarul de candidatură.
  2. Grila de evaluare a profilului consiliului și a profilului de candidat și punctajul acordat
  3. Declaraţia de intenţie a candidatului.

Dosarul de înscriere trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele documente:

– copia actului de identitate;

– copia diplomelor de studii;

– curriculum vitae;

– cazierul judiciar;

– adeverinţa medicală care atestă starea de sănătate corespunzătoare;

– declaraţie pe proprie răspundere privind statutul de “independent” conform formular nr. 1;

– declaraţie pe proprie răspundere privind calitatea de membru în consilii de administraţie ale întreprinderilor publice, altele decât cel în care urmează a fi numit conform formular nr. 2;

– declaraţie de consimţământ prin care candidatul îşi exprimă acordul de a se procesa datele sale personale în scopul procedurii de recrutare şi selecţie conform formular nr. 3;

– declaraţie pe proprie răspundere privind neîncadrarea în situaţia unui conflict de interese conform formular nr. 4;

– declaraţie pe proprie răspundere prin care candidatul va confirma că nu se află într-una din situaţiile de incapabilitate și că nu a suferit o condamnare pentru o infracţiune legată de conduita profesională conform formular nr. 5.

– declarație pe proprie  răspundere prin care candidatul va confirma că nu a fost destituit/ă dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani  conform formular nr. 6.

Actele depuse la dosar cu termen de valabilitate ce va expira înainte de interviul final al candidatilor rămași în lista scurtă vor fi reînoite prin grija candidaților și comunicate comisiei de selecție la proba de interviu. Candidații care nu se vor conforma acestei cerințe nu vor putea participa la proba de interviu și vor fi excluși din procedura de selecție.

Documentele necesare în procesul de recrutare/selecţie şi formularele de declaraţii se regăsesc pe pagina de internet a PRIMĂRIEI ORAŞ AZUGA ( sectiunea: informatii utile ) şi pe pagina de internet a Societăţii SERVICII URBANE STAŢIUNEA AZUGA S.R.L. https://new.susa.com.ro

Dosarul de candidatură se va depune până la data de ……30.09.2025……………., ora 14,30  la registratura PRIMĂRIEI ORAŞ AZUGA, în dosar plic închis şi sigilat, unde va primi un număr de înregistrare şi data certă a depunerii. Dosarul va avea menţionat “Candidatura pentru funcţia de membru în Consiliul de Administraţie al Societăţii SERVICII URBANE STAŢIUNEA AZUGA S.R.L., precum numele şi prenumele şi domiciliul candidatului.

Plicurile ajunse după data şi ora menţionată nu vor fi luate în considerare.

Candidaţii declaraţi admişi la etapa de selecţie a dosarelor şi care se regăsesc pe lista scurtă, vor fi evaluaţi în cadrul interviului, ora şi locul desfăşurării acestuia urmând a fi anunţate pe site-ul şi la sediul PRIMĂRIEI ORAŞ AZUGA

Relaţii suplimentare se pot obţine la PRIMĂRIA ORAŞ AZUGA, Comisia de selecţie.

3-ANEXA 4-ANUNTURI DE PUBLICARE